Tłumaczenia
Biuro Tłumaczeń LEKTOR wykonuje od 1990 roku profesjonalne tłumaczenia dla firm i osób prywatnych na terenie Wrocławia i innych miast.
Oferujemy tłumaczenia pisemne, przysięgłe, symultaniczne, ustne we wszystkich językach: angielski, niemiecki, francuski, włoski, portugalski, hiszpański, grecki, rosyjski, czeski, słowacki, ukraiński, litewski, łotewski, estoński, białoruski, niderlandzki, norweski, szwedzki, duński, fiński, rumuński, bułgarski, węgierski, hebrajski, chiński, japoński, arabski i inne.
Dodatkowe informacje o tłumaczeniach
JAK ZLECIĆ TŁUMACZENIE KROK PO KROKU – klient instytucjonalny
- Klient przekazuje do wyceny LEKTOROWI tekst/dokument do przetłumaczenia za pośrednictwem formularza online Wycena tłumaczenia
- Pracownik LEKTORA wycenia wartość zlecenia i przekazuje Klientowi formularz Zlecenie tłumaczenia, gdzie określa się parametry tłumaczenia (tłumaczenie standardowe lub przysięgłe, język na jaki ma zostać wykonany przekład, przewidywana liczba stron dokumentu w wersji przetłumaczonej, termin wykonania zlecenia, tryb wykonania zlecenia – zwykły, ekspresowy, superekspresowy, ewentualna dopłata za język specjalistyczny, uwagi Klienta).
- Po zaakceptowaniu warunków tłumaczenia Klient przesyła faxem lub mailem w formie scanu do LEKTORA podpisany formularz wraz z dokumentem do przetłumaczenia
- Klient opłaca zaliczkę w wysokości uzgodnionej z pracownikiem LEKTORA.
- Po otrzymaniu formularza zlecenia tłumaczenia i zaliczki od Klienta LEKTOR przystępuje do realizacji tłumaczenia wg warunków określonych w formularzu.
- Po wykonaniu tłumaczenia LEKTOR rozlicza koszt tłumaczenia na podstawie faktycznej liczby przetłumaczonych stron.
- Gotowe tłumaczenie jest przekazywane Klientowi po dokonaniu ostatecznej opłaty za tłumaczenie. W przypadku stałej umowy współpracy z firmą, opłata za tłumaczenie następuje na podstawie wystawionej faktury po otrzymaniu tłumaczenia przez Klienta.
JAK ZLECIĆ TŁUMACZENIE KROK PO KROKU – klient indywidualny:
- Klient przekazuje do wyceny LEKTOROWI tekst/dokument do przetłumaczenia osobiście lub za pośrednictwem formularza online Wycena tłumaczenia
- Pracownik LEKTORA wycenia wartość zlecenia i przekazuje Klientowi formularz Zlecenie tłumaczenia, gdzie określa się parametry tłumaczenia (tłumaczenie standardowe lub przysięgłe, język na jaki ma zostać wykonany przekład, przewidywana liczba stron dokumentu w wersji przetłumaczonej, termin wykonania zlecenia, tryb wykonania zlecenia – zwykły, ekspresowy, superekspresowy, ewentualna dopłata za język specjalistyczny, uwagi Klienta).
- Po zaakceptowaniu warunków tłumaczenia Klient przekazuje osobiście, przesyła faxem lub mailem w formie scanu do LEKTORA podpisany formularz wraz z dokumentem do przetłumaczenia.
- Klient opłaca zaliczkę w wysokości uzgodnionej z pracownikiem LEKTORA.
- Po otrzymaniu formularza zlecenia i zaliczki od Klienta LEKTOR przystępuje do realizacji tłumaczenia wg warunków określonych w formularzu.
- Po wykonaniu tłumaczenia LEKTOR rozlicza koszt tłumaczenia na podstawie faktycznej liczby przetłumaczonych stron.
- Gotowe tłumaczenie jest przekazywane Klientowi po dokonaniu opłaty za tłumaczenie.








